Vikingeklubben Isbjørnen

Bestyrelse



  • Bestyrelsen
Bestyrelsen udgøres af 7 medlemmer og der er valgt 2 suppleanter.

Bestyrelsen sørger bedst muligt for at fordele opgaverne blandt sig, idet dog formand og kasserer vælges direkte af generalforsamlingen.

I 2019 har bestyrelsen fordelt opgaverne på næstformand, en medlemsansvarlig/sekretær, to ansvarlige for de fysiske rammer, to begivenhedsansvarlige og en kasserer.


Bestyrelsen tager sig af de overordnede linier for klubbens drift og udvikling. Bestyrelsen er på linje med alle andre frivillige ildsjæle ulønnet.

Bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 årige perioder.
 
Der er kontortid hver lørdag fra fra kl 10-11 i klubhuset, hvor medlemmer kan søge svar og hjælp omkring medlemskab, armbånd og hverdagen i Isbjørnen.
Kontortider Isbjørnen:

1.2.: Claus
8.2.: Lukket (dåb)

15/2 Bent (Per)                   
22/2 Lukket vinterferie        
29/2 Merete  
7/3 Merete    
14/3 Claus     
21/3 Hanne (Per)



Formand:  Claus Greve

Næstformand 
Kasserer: Merete Holst Pallesen 
Sekretær: Per Bols - medlemsansvarlig

John Skovgaard - bygningsansvarlig
Anne Flohr - bygningsansvarlig
Bent Stenbakken - eventansvarlig
Hanne Agerholm - eventansvarlig


1. suppleant: Jes Sølgaard
2. suppleant: Nicolai Bjørn Pedersen
Claus Greve - formand
Kasserer Merete Holst-Pallesen
John Skovgaard, bygningsansvarlig
Sekretær/medlemsansvarlig Per Bols
Anne Flohr, bygningsansvarlig
Hanne Agerholm - eventansvarlig
Bent Stenbakken - eventansvarlig
Nicolai Pedersen - 1. suppleant
Jes Sølgaard - 2. suppleant
HOLD musen over billedet for at læse tekst - KLIK for at forstørre
Bliv medlem
Info tekst
Bliv medlem

Sponsorer


Kalender
Besøg vores side
Vikingeklubben Isbjørnen | Ralvej 14 | 9000 Aalborg |