Vikingeklubben Isbjørnen

Bestyrelse



  • Bestyrelsen
Bestyrelsen udgøres af 7 medlemmer og der er valgt 2 suppleanter.

Bestyrelsen sørger bedst muligt for at fordele opgaverne blandt sig, idet dog formand og kasserer vælges direkte af generalforsamlingen.

I 2019 har bestyrelsen fordelt opgaverne på næstformand, en medlemsansvarlig/sekretær, to ansvarlige for de fysiske rammer, to begivenhedsansvarlige og en kasserer.


Bestyrelsen tager sig af de overordnede linier for klubbens drift og udvikling. Bestyrelsen er på linje med alle andre frivillige ildsjæle ulønnet.

Bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 årige perioder.
 
Der er kontortid hver lørdag fra fra kl 10-11 i klubhuset, hvor medlemmer kan søge svar og hjælp omkring medlemskab, armbånd og hverdagen i Isbjørnen.
Kontortider Isbjørnen:
  
10/10 Hanne.

24.10 Claus,
31.10 Hanne,
7.11 Per,
14.11 Hanne,
21.11 Merete,
28.11 Bent,
5.12. Merete,
12.12 Hanne,
19.12 Claus/Merete,
9.1.2021 Merete
.


 
Stadig gælder tilbuddet om kontakt til Merete eller Per pr. mail henover sommeren,
hvor der vil blive svaret ved først kommende lejlighed
 


Kontoret holder sommerferielukket  1.6. - 15.8. , dog kan Merete og Per kontaktes pr. mail. Der svares ved førstkommende lejlighged. 


Formand:  Claus Greve

Næstformand Per Bols - sekretær og medlemsansvarlig
Kasserer: Merete Holst Pallesen 

John Skovgaard - bygningsansvarlig
Anne Flohr - bygningsansvarlig
Bent Stenbakken - eventansvarlig
Hanne Agerholm - eventansvarlig


1. suppleant: Jes Sølgaard
2. suppleant: Nicolai Bjørn Pedersen
 
Claus Greve - formand
Kasserer Merete Holst-Pallesen
John Skovgaard, bygningsansvarlig
Sekretær/medlemsansvarlig Per Bols
Anne Flohr, bygningsansvarlig
Hanne Agerholm - eventansvarlig
Bent Stenbakken - eventansvarlig
Jes Sølgaard - 1. suppleant
Nicolai Bjørn Pedersen - 2. suppleant
HOLD musen over billedet for at læse tekst - KLIK for at forstørre
Bliv medlem
Info tekst
Bliv medlem

Sponsorer


Kalender
Besøg vores side
Vikingeklubben Isbjørnen | Ralvej 14 | 9000 Aalborg |