Vikingeklubben Isbjørnen

Bestyrelse



  • Bestyrelsen
Bestyrelsen udgøres af 7 medlemmer og der er valgt 2 suppleanter.

Bestyrelsen sørger bedst muligt for at fordele opgaverne blandt sig, idet dog formand og kasserer vælges direkte af generalforsamlingen.

I 2019 har bestyrelsen fordelt opgaverne på næstformand, en medlemsansvarlig/sekretær, to ansvarlige for de fysiske rammer, to begivenhedsansvarlige og en kasserer.


Bestyrelsen tager sig af de overordnede linier for klubbens drift og udvikling. Bestyrelsen er på linje med alle andre frivillige ildsjæle ulønnet.

Bestyrelsesmedlemmer vælges for 2 årige perioder.
 
Der er kontortid hver lørdag fra fra kl 10-11 i klubhuset, hvor medlemmer kan søge svar og hjælp omkring medlemskab, armbånd og hverdagen i Isbjørnen.
Kontorvagt: 27.4: Per Bols, 4.5.: Klaus Greve, 11.5.: Jørgen Hedevang, 18.5.: Lukket pga. St. Bededag, 25.5.: Hans Ebert, 1.6.:Lukket pga. Kr. Himmelfartsdag, 8.6.: Lukket pga. pinse, 15.6.: Merete Holst Pallesen, 22.6.( sidste før sommerferien): Per Bols, 17.8.: (første efter sommerferien, 24.8.: Hans Ebert 
Der er ingen kontortid i skolernes ferier.


Formand: Jørgen Hedevang

Næstformand Hans Ebert - medlem af eventudvalget
Kasserer: Merete Holst Pallesen 
Sekretær: Per Bols - medlemsansvarlig

Claus Greve - eventansvarlig
John Skovgaard - bygningsansvarlig
Anne Flohr - bygningsansvarlig

1. suppleant: Jes Sølgaard
2. suppleant: Hanne Agerholm
Formand Jørgen Hedevang
Næstformand/eventudvalget Hans Ebert
Kasserer Merete Holst-Pallesen
John Skovgaard, bygningsansvarlig
Sekretær/medlemsansvarlig Per Bols
Bestyrelsesmedlem/eventudvalget Claus Greve
Anne Flohr, bygningsansvarlig
HOLD musen over billedet for at læse tekst - KLIK for at forstørre
Bliv medlem
Info tekst
Bliv medlem

Sponsorer


Kalender
Besøg vores side
Vikingeklubben Isbjørnen | Ralvej 14 | 9000 Aalborg |